Webinar: IBM SPSS Direct Marketing

Met IBM SPSS Direct Marketing identificeert u uw meest waardevolle klanten of andere doelgroepen. Of dit nu klanten zijn met de hoogste aankoopfrequentie, de hoogste bestedingen of andere specifieke kenmerken gemeen hebben. Tevens kan IBM SPSS Direct Marketing bepalen welke klanten met de meeste waarschijnlijkheid gaan reageren op een aanbod of welke klanten reeds een lange tijd niets hebben gekocht.

IBM SPSS Direct marketing:

  • Klanten op basis van waarde ranken met RFM analyses.
  • Alternatieve campagnes te testen in vergelijking door gebruikmaking van controle toetsen waardoor de meest effectieve campagnes kan worden geselecteerd.
  • Bepalen welke klanten hoogst waarschijnlijk positief zullen reageren op een aanbod door gebruik te maken van de ‘propensity to purchase’ tool.
  • Optimale postgebieden selecteren met behulp van de ‘postal code response tool’ met de grootste kans op een positieve response op campagnes.

Voor wie
Dit webinar is uitermate interessant om te volgen voor zowel gebruikers als niet-gebruikers van Direct Marketing. Voor de gebruikers worden er handige tips en mogelijkheden aangeboden, de niet-gebruikers krijgen een kijkje in de mogelijkheden van het gebruiken van de Direct Marketing module.

Wanneer

dinsdagochtend 8 december

Duur
Van 10.00 tot 10.20 uur.

Kosten
Dit webinar is zonder kosten te volgen wanneer u al klant bent van DASC B.V.

Waar
Het webinar zal plaatsvinden via Google Meet. De inloggegevens worden uiterlijk een dag voor aanvang van het webinar per mail verstuurd.

Inschrijven

Verder zijn er de uitgebreide DASC trainingen gericht op het uitbreiden van uw kennis en CV.