Workshop: Customer Intelligence

Wat
Tijdens deze workshop krijgt u inzicht in verschillende Customer Insights technieken en hoe Customer Intelligence ingezet kan worden met behulp van IBM SPSS Modeler.

Voor wie bedoeld
Customer Intelligence managers/analisten of Database marketeers die behoefte hebben aan meer inzicht in hun klanten door betere analyses.

Voorkennis
Voor deze workshop heeft u geen voorkennis nodig van SPSS Modeler.

Inhoud
U gaat actief aan de slag met IBM SPSS Modeler met als doel om inzicht te krijgen in wat IBM SPSS Modeler (nog meer) voor uw afdeling kan betekenen. Aan de hand van praktische voorbeelden worden verschillende Customer Insights technieken behandeld, waarmee u direct aan de slag kunt. Handig: de voorbeelden en een tijdelijke licentie kunnen tot twee weken na het seminar gratis worden toegepast.

Met de CRISP-DM methodologie als basis komen in ieder geval de volgende technieken aan de orde:

  • Recency, Frequency and Monatary Value
  • Customer Lifetime Value
  • Classification and Segmentation

Duur
2,5 uur

Waar
Vanwege COVID-19 wordt deze workshop online gegeven. Zodra de omstandigheden het toelaten is het ook mogelijk om de workshop te volgen op het kantoor van DASC te Utrecht

Inschrijven of informatie aanvragen
Kan via de knop onderaan deze pagina. Wij nemen contact met u op.