Solutions

Data kan een nieuwe hulpbron zijn, maar zonder kunstmatige intelligentie (AI) -applicaties blijven de inzichten en concurrentievoordelen die uit gegevens kunnen worden afgeleid onaangeboord. Met de juiste tools zijn door AI aangedreven applicaties te bouwen, door gebruik te maken van machine learning en deep learning. Daarnaast kunnen bedrijven lastige problemen aanpakken, variërend van het voorspellen van de consumentenvraag en het beheersen van de kosten tot het ontwikkelen van nieuwe producten en zelfs nieuwe bedrijven.
Veel organisaties zijn momenteel aan het aftasten wat Artificial Intelligence (AI) voor hen kan betekenen. Anderen zijn al volop aan het experimenteren of hebben zelfs al een korte termijn planning. In welke fase van de oriëntatie u ook zit, het is goed om te weten hoe u een succesvolle implementatie van AI-technologie kan realiseren. Hoe zorgt u ervoor dat AI ook op de lange termijn écht impact heeft op de bedrijfsresultaten en een gevestigd onderdeel van de organisatie wordt?
Hieronder worden diverse oplossingen aangeboden voor het gebruiken van data door middel van AI. Met de juiste data kunt u uw diensten verbeteren, uw huidige klanten beter aan u binden, nieuwe gebruikers werven en nog veel meer.

Klantbehoud met behulp van AI.

Wanneer je kan voorspellen welke klanten mogelijk gaan opzeggen kan je hier beter op inspelen en met extra acties het opzeggen voorkomen.

Lees meer

Fraude detectie in de gezondheidszorg

Bij fraude detectie gaat het om het vinden van interessante patronen die afwijken van het verwachte gedrag binnen uw datasets.

Lees meer

Optimalisatie van de leveringsketen

Door gebruik te maken van Machine Learning en Artificial Intelligence wordt het mogelijk voor bedrijven om het logistieke proces te optimaliseren en de factoren te bepalen die de huidige prestaties beïnvloeden, waardoor de productiviteit toeneemt.

Lees meer

Teksten analyseren en verwerken met AI

Het analyseren van tekstdata is een intensieve taak wanneer werknemers dit handmatig moeten doen. Veel organisaties maken om die reden dan ook geen gebruik van de (grote) datasets die ze tot hun beschikking hebben, omdat die bestaan uit tekstdata.

Lees meer