Support

DASC B.V. is een Gold Business Partner van IBM en heeft de Expert status op het gebied van Data Science en Business Analytics. Daarmee zijn wij de ultieme partner voor uw organisatie en kunnen we uw support vragen goed beantwoorden en waar nodig passend advies uitgeven. Wij bieden bij de aanschaf van uw IBM Software een support contract aan waarmee u ten alle tijden support kan verkrijgen vanuit DASC B.V.

DASC Support

Wij vinden het als DASC B.V. erg belangrijk dat onze klanten op een prettige manier gebruik kunnen maken van de IBM Software. Om op een prettige manier met IBM Software te kunnen werken zijn er diverse onderdelen die om aandacht vragen. Aangezien het gaat om software heeft u als organisatie allereerst te maken met de technische eisen en vragen van de software. DASC B.V. heeft jarenlange ervaring in het beantwoorden en oplossen van technische vragen omtrent de IBM Software, en helpt u hier graag mee verder. Daarnaast is er een bepaald kennisniveau nodig om goed te kunnen werken met IBM Software. Ons team van Data Scientists heeft meer dan 20 jaar ervaring in data analyse en statistiek. Om die reden zijn wij goed in staat om al uw vragen over statistiek en data analyse te beantwoorden en bieden wij trainingen aan wanneer u het kennisniveau graag wilt uitbreiden. Onze consultants implementeren en maken gebruik van de laatste ontwikkelingen omtrent Predictive Analytics en Business Intelligence en zorgen ervoor dat onze klanten goed op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen op het gebied van data analyse.
DASC B.V. is een Gold Business Partner van IBM en heeft de Expert status op het gebied van Data Science en Business Analytics. Daarmee zijn wij de ultieme partner voor uw organisatie en kunnen we uw support vragen goed beantwoorden en waar nodig passend advies uitgeven. Wij bieden bij de aanschaf van uw IBM Software een support contract aan waarmee u ten alle tijden support kan verkrijgen vanuit DASC B.V.

Inhoud Support Plus

  • Support bij installatie en in gebruik nemen van IBM Software
  • Support bij het verlengen van uw IBM Software
  • Support op algemene vragen bij het upgraden van uw IBM Software
  • Support op algemene vragen omtrent het (inhoudelijk) gebruik van IBM Software
  • Gratis deelname aan onze wekelijkse webinars over functionaliteiten binnen IBM Software

 

Standaard support DASC Support
Installatietechnische vragen ✔️ ✔️
Nederlandstalige ondersteuning ✔️
Vaste contactpersoon ✔️
Analyse technische vragen ✔️
Inhoudelijke vragen SPSS software ✔️
Gratis deelname aan webinars ✔️
Bereikbaarheid supportdesk

Onze medewerkers proberen binnen een dag te reageren op uw support vraag. Support wordt via telefoon of mail verstrekt. Mocht er sprake zijn van een complexe vraag dan kijken wij mee op afstand (TeamViewer) of komen wij langs op locatie.
Email: support@dasc.nl
Tel: 085 8774406